1. კარგად გაიაზრე რას მიაღწევ თუკი გაყიდი, აქციე გაყიდვის პროცესი წინასწარ დასახული სცენარის დასაწყისად;
  2. არასოდეს შეწყვიტო დაკვირვება კლიენტის გადმოსახედიდან, ეს სწორედ ის მომენტი იქნება როდესაც რაიმე მნიშვნელოვანს გამოტოვებ;
  3. იფიქრე იმაზე რატომ უნდა იყიდონ. ამ კითხვის პასუხებით გაჯერებულები ზუსტად იმ მესიჯებს გავცემთ რასაც კლიენტი ელოდება;
  4. კლიენტები მრავალფეროვანნი არიან, ამიტომ ნუ იქნები შეიარაღებული მხოლოდ ტექნიკებით, დახვდი მათ ისეთივე ადამიანი როგორც თვითონ არიან;
  5. თუკი ვერ გაყიდი ნუ ეტყვი უარს ნასწავლ გაკვეთილს, ეს სწორედ ის ცოდნაა რომელიც შენ იმ მომენტში არ გქონდა.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *